Home » , , , , » Kau Sungguh Indah Tiada Taranya

Kau Sungguh Indah Tiada Taranya

Posted by jenis peralatan teknologi komunikasi on Rabu, 31 Mei 2023

Kau Sungguh Indah Tiada Taranya. Web kau sungguh indah tiada taranya sungguh menakjubkan sungguh ajaib tuk dimengerti lebih dari s'mua yang ada. Hikmat mu tiada terselami kasih mu dalam tak terduga kau.

Kau Sungguh Indah Tiada Taranya YouTube
Kau Sungguh Indah Tiada Taranya YouTube

Web create and get +5 iq. Lebih dari s'mua yang ada. Web kau sungguh indah tiada taranya c c/d d g mulia dan berkuasa chorus g bm7 c ku kagum hormat akan engkau g bm7 c ku kagum hormat akan engkau bsus b em7.

Web Lagu Kau Sungguh Indah Terdapat Di Album Saat Menyembah, Vol.


Kau sungguh indah tiada taranya. Web create and get +5 iq. Web kau sungguh indah tiada taranya.

F Kau Sungguh Indah Tiada Taranya Bb C F C Sungguh Menakjubkan F F/A Sungguh Ajaib Tuk Dimengerti.


Web create and get +5 iq. Web kau sungguh indah tiada taranya. Web lirik lagu kau sungguh indah by talita doodoh:

Kau Sungguh Indah Tiada Taranya Sungguh Menakjubkan Sungguh Ajaib Tuk Dimengerti Lebih Dari Smua Yang Ada Hikmatmu Tiada.


Lebih dari semua yang ada. Kau sungguh indah tiada taranyavoc : Web lagu “ku kagum hormat akan engkau (kau sungguh indah tiada taranya” terdapat di album indonesia's best praise and worship, vol.

Chord Ku Kagum Hormat (Marlon Bolung) Bait :


Kau sungguh indah tiada taranya sungguh menakjubkan sungguh ajaib tuk dimengerti lebih dari smua yang ada hikmatmu tiada. Web kau sungguh indah tiada taranya. [verse] g kau sungguh indah tiada taranya c d g sungguh menakjubkan d g sungguh ajaib 'tuk dimengerti c a d lebih dari s'mua yang.

[Verse] G Kau Sungguh Indah Tiada Taranya C D G D Sungguh Menakjubkan G G Sungguh Ajaib Tuk Dimengerti C A D Lebih Dari S'mua.


G bm7 c ku kagum hormat akan engkau g. Lebih dari s'mua yang ada. Web kau sungguh indah tiada taranya sungguh menakjubkan sungguh ajaib tuk dimengerti lebih dari s'mua yang ada hikmat mu tiada.

Thanks for reading & sharing jenis peralatan teknologi komunikasi

Previous
« Prev Post